Sunday, March 4, 2018

YOUTH SKINCARE BANTU WANITA ASIA TAMPAK MUDA DARIPADA USIA SEBENAR




YOUTH SKINCARE daripada Shaklee adalah set penjagaan kulit wajah yang terbaru daripada shaklee. Set Skincare Youth ini baru sahaja di launch pada awal Mac baru-baru ini. Empat hari pelancaran dah SOLD OUT. Tunggu tau untuk RESTOCK!

YOUTH SKINCARE SHAKLEE ini pengganti Set Skincare NUTRIWHITE dan ENFUSELLE. Set Skincare Nutriwhite dan Enfuselle dihentikan pengeluarannya bukannya dikatakan tidak bagus tetapi shaklee ingin mengeluarkan produk skincare yang berkali ganda lagi bagus iaitu Youth Skincare ini lah.


Produk YOUTH SKINCARE SHAKLEE adalah Regiment Skincare Shaklee yang 100% daripada bahan semulajadi dan dijamin bebas dari bahan merbahaya seperti PARABENS, PHTALATES, HYDROQUINON, MERCURY.

Nak dapatkan kulit yang cantik dan sihat semestinya adalah daripada penggunaan produk yang selamat dan diperbuat daripada bahan semulajadi. Penjagaan yang baik dari dalaman dan luaran sangat penting untuk mendapatkan kulit muka yang cantik cerah dan sihat secara semulajadi tanpa terdedah dengan bahan merbahaya. 

Setiap produk dalam rangkain Set YOUTH SKINCARE SHAKLEE mengandungi bahan aktif YOUTH COMPLEX yang mana sangat berkesan menghilangkan jerawat, jeragat, tona tak sekata, biji-biji kolestrol, parut berkawah dalam masa 7 hari penggunaan.

Jom kita lihat apa yang terkandung dalam set YOUTH SKINCARE SHAKLEE ini

RANGKAIAN SET YOUTH SKINCARE SHAKLEE




YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser


Bahan-bahan utama yang terkandung di dalam Youth Luminous Gel Oil Cleanser ialah
✔Vital Repair+® 
✔Muscadine Grape Extract yang terdapat dalam vivix tu
✔Extract Alga Hijau yang menghaluskan

Apa yang bestnya Luminous Gel Oil Cleanser ini merupakan gel pembersih wajah yang mengandungi pH seimbang tanpa sabun 3 dalam 1. Bukan sahaja sebagai pembersih biasa-biasa sahaja tau ianya juga boleh dijadikan sebagai make up remover sekali.

Lagi yang best ialah bahan yang sama terkandung dalam vivix iaitu Muscadine Grape Extract. Semua orang dah tahu kan Muscadine Grape Extract ini bagus untuk kita.

Pembersih muka ini akan membersih kulit wajah untuk dari dalam dengan halus dan lembut, menyucikan dan menyediakan kulit anda untuk disapu dengan produk yang seterusnya.


YOUTH Perfecting Skin Toner

Bahan-bahan utama yang terkandung di dalam Youth Perfecting Skin Toner ialah

✔Vital Repair+® 
✔Muscadine Grape Extract yang terdapat dalam vivix tu
✔Extract Alga Hijau yang meremajakan kulit

Toner Youth akan membebaskan kulit anda daripada sel-sel kulit kusam dan agen pencemar peserkitaran dan tunjukkan pada dunia yang diri anda lebih cerah dan berseri.

Toner Youth lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit cerah berseri.



YOUTH Activating Serum

Bahan-bahan utama yang terkandung di dalam Youth Activating Serum ialah

✔Youth COMPLEX dengan apple cell
✔Lotus Japonicus
✔Vitamin A berkapsul

Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal.

Youth Activating Serum juga terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan Youth COMPLEX yang berkesan. Ianya menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit akan berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul.


YOUTH Advanced Renewal Night Cream- Light


Bahan-bahan utama yang terkandung di dalam Youth Advance Renewal Night Cream-Light ialah

✔Vital Repair+® + Complex
✔ Schisandra Chinensis
✔ Lotus Jopanicus

Di dalam Advance Renewal Night Cream- Light bahan yang terkandung Extract Alga Marine, Muscadine Grape, Lotus Japonicus dan anti-oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa tidur.

Campuran botanikal khas akan membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, menjadikan kulit muka akan tampak lebih muda, licin dan cerah serta berseri.




YOUTH Advanced Renewal Night Cream- Rich

Bahan-bahan utama yang terkandung di dalam Youth Advance Renewal Night Cream- Rich ialah

✔Vital Repair+® + Complex
✔Lotus Japonicus
✔Shea Butter
✔ Jojoba

Krim malam untuk Rich ini diformulasikan dengan Shea Butter dan Jojoba adalah untuk menghidrat kulit dengan lebih mendalam serta melembutkan kulit.

Selain itu, Alga Marin ditambah Alga Marin ditambah dengan bahan anti-oksida yang kaya dengan vitamin untuk membantu mengecas dan membantu memperbaiki sel kulit semasa tidur serta membuatkan kulit muka anda akan nampak lebih muda, cerah dan berseri.


YOUTH Age Defense Moisturizer -Spf 50

Bahan-bahan utama yang terkandung di dalam Youth Age Defense Moisturizer ialah

✔ Spf 50
✔Vital Repair+® + Complex
✔Muscadine Grape Extract

Age Defense Moisturizer dicipta khas untuk perlindungan kulit yang lebih daripada sinaran matahari. Ianya melindungi kulit lebih daripada sinaran matahari  dengan perlindungan yang bespektrum luas iaitu spf 50 UVA/ UVB.


Vitamin dan nutrien botani yang terdapat akan melembapkan lagi kulit dan menambahbaikkan penampilan kulit secara menyeluruh.




YOUTH Radiance C + E

Bahan-bahan utama yang terkandung di dalam Youth Radiance C+ E ialah

✔20% Vitamin C tulen
✔Vitamin E
✔Raspberi

Untuk penggunaan selama 60 hari.


Dos sebanyak 20% Vitamin C tulen yang berpaten dan Vitamin E serta extrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.

Radiance C+ E diformulasikan untuk mengurangkan tompok usia, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara menyeluruh.

Untuk kesan yang lebih menakjubkan guna bersama rejimen penjagaan kulit selepas menggunakan serum.

Kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, 100% terbiodegradasi, vegan dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.

Inilah rangkain produk skincare daripada shaklee. Saya pasti setiap yang menggunakan set Youth Skincare daripada shaklee mampu tersenyum lebar kerana apa yang dijanjikan untuk mendapatkan kulit yang muda, cerah dan berseri akan direalisasikan.

Dan kita juga telah mendapat testimoni daripada pengguna seawal 5 hari pun ada setelah mengguna set Youth Skincare ini.

Bulan pengenalan harga pun lebih jimat dengan penjimatan sebanyak RM 700++. Dan ada lagi yang menarik. Nanti miah update for next entry.

Jika inginkan info yang cepat dan lebih lanjut boleh terus contact tau what apps sahaja miah.

InsyaAllah I will reply as soon as possible. Anytime for you my love💋


Trusted SID 😘
Suwaibatul Islamiah Shaary
ID: 1262808
Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia

Disclaimer: This website is not intended to replace professional consultation, diagnosis, or treatment by a licensed physician. If you require any medical related advice, contact your physician promptly. Information at www.islamiahshaary.blogspot.my is exclusively of a general reference nature. Do not disregard medical advice or delay treatment as a result of accessing information at this site.
Penafian: Laman web ini tidak bertujuan untuk menggantikan nasihat profesional, diagnosis, atau rawatan oleh pakar perubatan berlesen. Jika anda memerlukan sebarang nasihat berkaitan perubatan, hubungi doktor anda dengan segera. Maklumat di www.islamiahshaary.blogspot.my adalah semata-mata bersifat rujukan umum. Jangan mengabaikan nasihat perubatan atau kelewatan rawatan akibat daripada mengakses maklumat di laman web ini.

No comments:

Post a Comment

YOUTH SKINCARE BANTU WANITA ASIA TAMPAK MUDA DARIPADA USIA SEBENAR

YOUTH SKINCARE daripada Shaklee adalah set penjagaan kulit wajah yang terbaru daripada shaklee. Set Skincare Youth ini baru sahaja di...